MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

29 listopadu, 2015

Shrnutí týdne #72

neděle, listopadu 29, 2015 čeká na komentář
Nastal čas trochu srovnat skóre mezi knihami a televizní obrazovkou (či kino plátnem). Takže v poslední době se spíš zaměřuji na odpočinek a lelkování, než na nějaké domácí práce a čtení. A po celém roce si to určitě zasloužím :-)

Hodně jsem se těšila do kina na poslední Hunger Games, které mi nakonec přišlo opravdu slabé. A to jsem se ještě podivovala, když o tom někteří už psali na fb a nechtěla jsem tomu věřit. Poslední díl přece nemůže být tak hrozný. Ale nakonec to byla z převážné většiny docela nuda. A jak jedna osoba prohlásila, ona i poslední kniha byla nejslabší. Svatá pravda... :-)

 Poster undefined 
       Hunger Games: Síla vzdoru 2. část

Navíc mě v televizi na jedné slovenské stanici nalákali ukázkou na seriál Vikings, tak jsem zkoukla první díl a těšila se na pořádnou řežbu, no opak byl pravdou. Po shlédnutí jsem si řekla, že dalším dílům šanci už dávat nebudu... Zůstanu u starých osvědčených věcí.

Poster undefined 
       Vikings (TV seriál)

Ale procházela jsem si csfd novinky a některé zajímavosti a na seznam mi jen za tento týden přibylo asi pět filmů, které bych v budoucnu ráda viděla. Můžete se na to kouknout zde.

Ve chvílích, kdy se zrovna nebiju do hlavy, co jsem si vybrala ke koukání, jsem začala vytvářet knižní záložky. Ještě před vánoci bych ráda spustila malou soutěž nejen o ty moje vyrobené, ale i o záložky od nakladatele. Stále se rozmýšlím, jestli udělat i soutěž o knihu, ale ještě nevím, především kvůli financím...


Rozhodně musím ale zmínit vás návštěvníky. Protože byla tento týden pokořena hranice 23000 návštěv a stále to roste. Mimo to už tento měsíc padl rekord v celkové měsíční návštěvnosti a listopad se stal tím nejvíce navštěvovaným měsícem v historii mého blogování. Paráda :-D Pořád na to hledím s otevřenou pusou a nevěřím svým očím. Doufám, že tyto čísla znamenají, že se vám tu opravdu líbí :-)

S blížícími vánoci se roztrhl pytel se soutěžemi. Ať přímo v obchodech a nakladatelstvích, tak i u blogerů. A nejenom soutěže, ale i spousta akcí a slev. Takže sledujte články na mém blogu nebo přímo moji fb skupinu, ať vám něco neunikne... :-P

Sice ještě zbývá jeden den do konce měsíce, ale už jsem ho uzavřela a sepsala přehled mých čtecích aktivit, nebo spíš neaktivit. Přečtené knihy pouze dvě... Ale po novém roce to zase rozjedu ve velkém. Snad mi s tím pomůže i Ježíšek a nadělí nové čtivo...

No a ke konci musím zmínit, že jsem nahodila vánoční design. Jde jen o změnu barvy pozadí a vyměněný obrázek v záhlaví. Aby byla aspoň trochu náladička :-) Snad se vám to bude líbit. Není to žádný zázrak, ale lepší už to asi nebude...

No a tím budu asi končit. Musím se chystat do práce. Takže si užijte hezkou neděli :-)


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji

 



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne