MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

31 října, 2015

I když jsem vždycky vánoce měla ráda, především kvůli dárečkům :-P, letos je to jedna velká katastrofa. Příjde mi, že doma trávím strašně málo času a nic nestíhám. Za říjen jsem přečetla pouhé tři knihy, což je opravdu bída. Ztrácím na to energii. Ani nestíhám ty moje re-readingy, tak jak jsem si plánovala. A modely? Na ty jsem nesáhla už přes půl roku. Auto pořád smutně leží na stole tak, jak jsem ho na jaře položila. A to mám další dva modely nachystané.

Docela mě opustila i veškerá inspirace o čem psát na blogu. Jistě, pořád se tu vyskytují články s ukázkami, přehledy akcí a soutěží a další pravidelné i nepravidelné rubriky. Ale co se týče ostatních, těch vykecávacích, jsem vyprahlá jako poušť. Nedostávám ani mnoho komentářů a když pořádám soutěž, přihlásí se tak maximálně pět lidí. K tomu je venku fakt hnusně a mě chytá z toho všeho pěkná depka...

V práci je to taky děsná bída. Zůstala jsem na celou směnu úplně sama, protože dvě moje kolegyně jsou ze zdravotních důvodů mimo na několik měsíců. K tomu se blíží vánoce a kladou na nás čím dál vyšší nároky, že občas nevím, jak dlouho to vydržím. Zákazníci to člověku taky moc neumožňují. Jsou nepříjemní, všude dělají bordel, co si vezmou do ruky odhodí kamkoli jinam než na původní místo, všude nechávají povalovat odpadky... Zajímalo by mě, kdy se z lidí stali takoví dobytci...

Dneska jsem tam zase až do večera, tak mi držte palce, ať přežiju další šílený den. Snad nebude moc lidí, když jsou ty dušičky... Už se moc těším na pondělí, na svoje volno...

A jak se máte vy? Jak žijete?


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

2 komentáře:

  1. Drž se - tohle období je náročné... jako kdyby se v lidech něco přepnulo a začalo jim hrabat. Zřejmě zapomínají v čem je podstata Vánoc a především, že se mají chovat lidsky a ne jako hulvátská prasata :-/

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne