MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

18 října, 2015

Shnrutí týdne #66

neděle, října 18, 2015 čeká na komentář
Ten čas tak neuvěřitelně letí, že to ani není možné. Už je zase neděle, blíží se listopad a v obchoďácích pomalu vybalují vánoce. To je šílené tempo :-) Nás to chystání čeká už za týden. A to jsem se ještě nestihla ani rozhodnout, zda se letos na vánoce těším nebo ne :-P

Pomalu se probojovávám knižními sériemi, fotím a sepisuji si seznamy. Vytvářím články, kde je vidět, že se mi to nějak hromadí. Mám opravdu štěstí, že cokoli si vyberu, vyklube se z toho série. Ale už bych opravdu brala jako relax narazit na něco, co končí jednou knihou :-) Znáte něco opravdu dobrého? Doporučte mi :-)

Už delší dobu jsem přemýšlela nad vymyšlením něčeho, co by bylo jako téma týdne na blogu.cz. Tak tu mám tematické okénko. Když mě napadne něco, o čem bych sepsala článek, sesmolím to a publikuji a budu se modlit, že se někdo přidá a napíše také něco. Zatím jsem vypustila jen jeden a odezva byla nulová. Což mě mrzí, ráda bych si přečetla něco i od ostatních... :-(

Co se týče nových kousků knih, byla jsem docela zklamaná. Od jedné osoby jsem si v bazaru objednala první dva díly Drahokamů a třetí v antikvariátu. Jak někteří víte, sháněla jsem s pevnou vazbou. Pak mi ta jistá osoba (po zaplacení) napsala, že knihy nejsou ve stavu k prodeji. To už jsem chytla opravdu nerva, protože jsem mluvila už asi se třetím člověkem ohledně této série. Nakonec jsem tu osobu v bazaru nahlásila, abych mohla dostat peníze zpět. A první dva díly se mi podařilo sehnat ještě v obchodě. Jedna rada pro prodávající, když chcete prodat knihy, buďte ochotní, zdvořilí a nechoďte koukat na bazar, jestli má někdo zájem o vaše knihy, jednou týdně...

Z filmového koutku jsem tentokrát viděla Papírová města, což mě až tak nezaujalo. Sice jsem se nasmála, ale jinak spoustu času to byla nuda a hlavní hrdinku jsem docela nesnášela, vůbec mi nesedla... Jako druhý film, jsem si vybrala vysílání v televizi, Železnou lady. Ale čekala jsem víc... Už aby byl v kině Spectre a já si konečně zlepšila filmovou náladu, protože poslední dobou to stojí nějak za prd, ty jejich projekty jsou o ničem...

Po přečtení dvou knih na recenzi (naposledy Poslední čarodějka - Královna stínů) se konečně vracím ke svému projektu re-readingu. Než mi vyjde Pán věže, tak to musím mít přečtené. Začínám to pomalu vidět bledě, že bych stihla celého Harryho Pottera do konce roku, kdyžtak si budu muset dělat mezery v plánech i po novém roce :-)

V týdnu jsem se také prohrabávala všemi blogy a weby, které sleduji. Je jich opravdu požehnaně. Ale o co jsem se snažila především, roztřídit si uložené odkazy v prohlížeči, abych věděla, které blogy nemají facebook ani bloglovin. Protože tyto stránky nemám jak sledovat, jen tím, že otevřu každou z nich. Což je škoda. Protože ty ostatní prostě sleduji přes zeď na facebooku nebo přes bloglovin, kde mi to taky na jednom místě ukazuje nejnovější články...

No, myslím, že to hlavní jsem už vykecala. Dneska jsem v práci až do večera, tak mi držte palce, ať to přežiju a vám přeji pěkný zbytek neděle :-)


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji

 



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne