MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

20 září, 2015

Shrnutí týdne #62

neděle, září 20, 2015 čeká na komentář
Myslím, že tento měsíc se mi docela daří ve čtení. Mám na kontě už pět knih :-) V tomto týdnu to jsou tyto knihy - Přečetla jsem poslední díl série Čísla, která mě docela pěkně překvapila. Hodně mě bavila a dobře se četla. Prostě originálně řešené téma :-) Po další knize jsem chytla ihned, chtěla jsem dočíst Monument 14, poslední knihu série, která mi zůstala v restech... Cesta pustinou mě však nenadchla tolik jako díly předchozí... A po neskutečně dlouhé době jsem konečně dočetla Sedmého syna. A prosím ne, další díly nechci... Dějové to nebylo špatné, ale styl psaní mi nesedl a absolutně nic mě ke knize nepoutalo...

Právě mám rozečtený druhý díl Kronik železného druida, knihu s názvem Proklatý. Můžu říct, že mě to neskutečně baví. Pořád se směju nad nějakými hláškami. Už jsem i zalitovala, že si ty stránky ve čtečce nezakládám záložkami, ale jeden takový odstaveček najdete i u mě na instagramu :-)

A když jsme u těch knih, narazila jsem na informaci, že se filmuje Pátá vlna podle knihy Ricka Yanceyho, kterou už mám doma nějakou dobu. Premiéra filmu bude ke konci ledna, takže do té doby to musím přečíst :-)

V týdnu jsem tak seděla, houpala nohama a koukala na moji knihovničku. Přemýšlela jsem nad nějakými změnami a jak bych si ji mohla přeskládat. Nějak extra často to nedělám, ale tentokrát to chtělo menší změnu. Nelíbilo se mi, jak je mám pomíchané, že nemám jednoho nakladatele vedle sebe. Ono to hned vypadá jinak, když na jedné polici jsou knihy se stejným logem na hřbetě :-P A jak to dopadlo se můžete podívat tady...

Tentokrát jsem se i překonala a strávila několik hodin hledáním knižních ukázek, vytvářením obrázků do titulku článků a celému chystání včetně přednastavení. Takže jsem nakonec připravila nejméně třicet ukázek do budoucna... Uff. Snad vás to čtení baví :-P

Na blogu proběhy dvě soutěže. Jedna byla týdenní, druhá jen denní bleskovka. Nemusíte mi strach. nastřádám zase nějaké záložky (už jsem si psala o nějaké kousky do nakladatelství a jakmile budu mít čas, zapracuji i na svých vlastních) a nějaké soutěže rozhodně vypustím na světlo světa :-D

Toť pro dnešek zatím všechno. Na to, že tento týden většinu času trávím v práci, tak málo jsem toho rozhodně nestihla. Což jsem ráda a snad i vy :-) Mějte se hezky a pěkný zbytek neděle...


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji

 



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne