MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

23 září, 2015

 
Jako první začneme seznámení s knihou... Základní informace a ukázky... Jak to vlastně všechno začalo. Pohádkový počátek, který se postupně mění v něco jiného...

Informace o knize


Název knihy:
Originální název:
Série:
Pořadí v sérii:
Autor:
Žánr:
Rok vydání:
Počet stran:
Nakladatelství:
ISBN:
Kámen mudrců
The Philosopher's Stone
Harry Potter
1
Joanne Kathleen Rowling
Fantasy
1997
286
Albatros
80-00-00788-6

Anotace Databazeknih.cz:
Brýlatý chlapec s nachovou jizvou na čele, připomínající blesk - to je Harry Potter. Jedenáctiletého učedníka čarodějných umění stvořila nadaná spisovatelka J. K. Rowlingová a ze své ostrovní britské vlasti jej vyslala pro potěchu všem duším okouzleným fantazií. Vítejte i vy mezi jeho příznivci, nepatříte-li k odkouzleným nudným mudlům!

Odkazy: databazeknih.cz, goodreads.com


Ukázka knihy


Harry Potter a Kámen mudrců Harry Potter a Kámen mudrců Harry Potter a Kámen mudrců Harry Potter a Kámen mudrců Harry Potter a Kámen mudrců

Informace o autorce


Wikipedie.cz:
Joanne Rowlingová, píšící pod jménem J. K. Rowling či pseudonymem Robert Galbraith je britská spisovatelka, známá zejména díky řadě knih o čarodějnickém učni Harry Potterovi, ale i novele pro dospělé - Prázdné místo. Tato knižní série získala celosvětový úspěch včetně řady ocenění a prodalo se jí více než 400 milionů kopií.

Kromě psaní knih o Harry Potterovi je Rowlingová známá také svým životním příběhem, kdy se z života na sociálních dávkách stala během pěti let multimilionářkou. Nedělník The Sunday Times v roce 2008 odhadl její majetek na 560 milionů liber (1,1 miliard amerických dolarů) a označil ji za 12. nejbohatší ženu v Británii. Forbes ji označil jako 48. nejvlivnější celebritu roku 2007. Stala se filantropkou, podporuje organizace jako Comic Relief, One Parent Families a Multiple Sclerosis Society of Great Britain.

Knižní obálky






a mnoho dalších...


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne