MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

19 září, 2015

Už za čtyři dny začíná projekt re-readingu na konci roku. Jak už někteří ví, mám nachystaného Harryho Pottera. Moc se na to těším, protože jsem tuto sérii naposledy četla před sedmi lety. Nicméně se nezapomeňte taky zapojit a oprášit svoji starou četbu...

Mimo to mám spoustu dalších knih na čtení, které chci do konce roku ještě stihnout. Momentálně mám rozečtenou sérii Kroniky železného druida, které mě neskutečně baví a pěkně se u toho vždycky nasměju. Dále mám domluvené dvě knihy na recenzi - Talon a poslední díl Malfurie... A co dalšího plánuji? Nesmí mi utéct Pán věže, Vidořád a mnoho dalších, ať už těch co teprve vyjdou nebo těch, které už čekají v knihovničce. Každopádně plán mám opravdu dlouhý a tak jsem zvědavá, jak to s tím re-readingem budu stíhat :-D

A co se týče jiného, snažím se číst jak to jen jde, ale tento týden je dost náročný. Většinu času strávím v práci, takže už nemám moc času. A taky jsem dost utahaná. Na blogu jsem nastavila hned několik článků s ukázkami knih, takže máte co číst :-) Tentokrát jsem v pátek stihla sepsat i přehled akcí a soutěží. Aleluja :-P Přemýšlím, co hezkého bych vám do nějakého článku sepsala, ale žádný nápad zatím nepřišel :-)

Teď chvíli spočnu, popřemýšlím, o čem ještě blogovat. A pak rozhodně pokračování v Proklatém. A co čtete vy? Jaké máte svoje plány na čtení vy? A zapojíte se do projektu a přečtete si něco znovu? :-)




Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne