MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

13 srpna, 2015

Nesnesitelné bytí

čtvrtek, srpna 13, 2015 čeká na komentář
Tohle počasí je vážně úmorné. Ale to už řeší snad každý. Začínám být z toho čím dál víc unavená. Ještěže už zbývá jen zítřek a budu mít volno o víkendu. Snad příjde i slibovaný déšť, protože je to opravdu potřeba. Stačí se podívat i venku na přírodu, jak je všechno vyschlé a nezelené... A to jsem zvědavá, jak s tímhle 'lepšícím' se klimatem, bude vypadat zima...

Jak už jsem psala, víkend mám volný, a k tomu jak je venku, tak je jasné, že hlavní činností bude asi čtení. Pokusím se co nejdřív dočíst poslední Chaos. Zbývá mi už jen 80 stránek, což je nic. A pak se vrhnu na ty další knihy. Nedávno se někdo na fb ptal, kolik má kdo nepřečtených knih v knihovničce. No s posledním nákupem to je 21. A tak s tím hodlám tento měsíc pohnout. Prostě musím. Na konci srpna mám v plánu další nákup. Je potřeba nabrat potřebné tempo a nepřidávat na seznam další položky. Rozjezd v tomto měsíci byl dobrý, ale teď zase nějak stagnuji...

Potřebovala bych nějakou dobrou a silnou lampičku, abych si mohla číst na balkoně :-) Tam je aspoň nižší teplota, tím myslím večer, než v pokoji, kde se to prostě nehne, ať větrám jak větrám...Budu muset zase lehnout na postel a pustit na sebe ventilátor.

No a jinak se asi zúčastním akce Den nepřečtených knih. Mám zrovna v daném termínu volno a třeba mě to donutí k celodennímu čtení :-) Takže mi to přišlo vhod. Nezapomeňte se taky přihlásit, ať máme potom o čem kecat :-)

No nic. Nebudu se tu už nesmyslně vykecávat o blbinách. Jdu si nachystat sváču, musím ven se psem. Pak studená sprcha (juchů - tam chci být celý den) a číst a čííííííst....


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne