22 srpna, 2015

Opravdu nejlepší je, když je člověk v práci v sobotu. Na celý den jsme na oddělení jen dvě. To znamená, že od tří do devíti jsem tu úplně sama. Lidi se zbláznili, berou co můžou a všude dělají bordel. Zboží nechávají válet po zemi a všude jinde, jen aby to nemuseli vracet na místo. A ještě ke všemu mě pár hodin do konce zbývá.

Už se neskutečně těším domů, pustím si Harryho, dočtu Monument 14 (jsem hodně blízko cíle) a dám si nutellu (úplatek za hlídání zvěře)... Posuňte někdo prosím ručičku na hodinách...



Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Nicméně největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

štítky

2 komentáře:

  1. To muselo být nic moc :/
    Taky jsem se koukala na Harryho a zase se mi v hlavě vyrojilo tolik otázek a vedla jsem sama se sebou směšné dialogy, ale tak co. Prostě jsem blázen, co se týče Harryho :D
    Jaký je Monument? Všichni ho strašně chválí a já nevím, jestli do toho jít...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem blázen do Harryho :-)

      Monument... líbil se mi, ale vůbec to není temné, ani nijak nervy drásající... Ale kniha je to pěkná. Dneska sepíšu recenzi...

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho a často vykouzlí úsměv a potěší. Děkuji každému, kdo kvůli mě ztratí pár vteřin života :-)