MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

18 července, 2015

Teplo jako na poušti

sobota, července 18, 2015 čeká na komentář
To počasí je čím dál šílenější. Jestli nebylo lepší, když byly ty mraky. Střídá se to jako na horské dráze. Buď je chladno na mikinu a není žádné slunko (což je zase příjemné) nebo je slunko a teploměr mi ukazuje neuvěřitelná čísla. Každopádně když svítí, je strašné vedro a člověku se nic nechce. Ale kdy si mám jako uklidit nebo upéct buchetku? :-D
Budu se muset donutit něco dělat a pak sebou plácnu před ventilátor a nehnu se. Zatím jsem si stihla akorát udělat sítě na balkonové dveře, abych mohla večer v klidu větrat a zároveň si posvítila na knížku. A teď tu sedím a přemýšlím, co bude dál. Ani tu knížku se mi momentálně nechce držet... 

Jediné, co mě dneska vytrhne bude asi kino. Přemýšlím, že bych si zašla na Ant-Mana :-) Znáte, byli jste nebo plánujete jít? Já se nejspíš donutím a opravdu půjdu :-) Docela se na to už nějakou dobu těším a komiksy od Marvelu si nenechám ujít :-P

A kdyby si někdo chtěl ukrátit chvíli, můžeme pokecat o poslední knize, kterou jsem četla - Vražedná léčba - na mém fóru... :-)


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne