MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

26 července, 2015

Shrnutí týdne #54

neděle, července 26, 2015 čeká na komentář
Máme tady zase neděli a já samozřejmě přicházím i s dalším přehledem za tento týden. Rychle něco sesmolím, než budu muset zase letět do práce. Dneska jsem tam do devíti do večera. Bude to úmorné, tak doufám, že to budu mít rychle za sebou...

Většinou se mi nepodaří sepsat nějaké zajímavé články, či se vypisovat o sobě, vymýšlet projekty a podobně. Na tohle prostě asi nemám. Někdy se objeví světlá chvilka a osvítí mě, takže dostanu nápad a něco napíšu. Naposledy to byl článek o relaxačních omalovánkách. Hodně se teď o nich mluví a tak jsem procházela internet a hledala asi ty nejznámější. A díky tomu jsem si udělala obrázek o tom, jaké si pořídím příště. A že je z čeho vybírat... :-O

Opět jsem stihla zaběhnout i do kina. Tentokrát to byl Terminátor Genisys. Můžu říct, že až na pár věcí to pro mě nebylo bůhví jaké zklamání. Dokonce se mi to zalíbilo a měla jsem chuť jít znovu. Jai Courtney (Eric z Divergence) a Emilia Clarke (Daenerys z Hry o trůny) se k sobě perfektně hodili a vytvořili dobrý tým. Arnie je samozřejmostí... Jediné co mě zklamalo, byl otevřený konec. Tak nějak jsem myslela, že už to bude ukončení série. Ale to asi těžko, když z toho můžou neustále ždímat peníze... No a pak jsem si samozřejmě oblíbila i soundtrack k filmu. A nebyla bych to já, kdybych si hned nezjišťovala info k tomu otevřenému konci. A jak to dopadlo asi víte, samozřejmě bude další film, takže hned putoval na seznam očekávaných filmů.

Abych se nenudila, obíhala jsem csfd a hledala další oblíbené filmové kousky a zjišťovala, co se bude do kina zase chystat. Pár jsem jich našla, takže samozřejmě již zmiňovaný seznam očekávaných filmů se začal rapidně rozrůstat... :-P

Z knižních přírůstků tento týden přibyla jedna e-kniha na recenzi. Konečně jsem se dočkala Učedníka. A že to byla dlouhá cesta, než se ke mně dokodrcal... Pár emailů bez odpovědí a dlouhé dva měsíce čekání a konečně ho můžu číst...

Po hodně dlouhé době jsem procházela články v konceptech a dokopala jsem se dopracovat Mé knižní série. Nafotila jsem si knihy (což mě docela vydeptalo, protože neudělám tak krasné fotky jako někteří, nemám na to buňky), sepsala pár slov k sériím a vše rozplánovala...

Mezi přečtené knihy se zatím zařadila druhá kniha série Chaos. Můžu říct, že z této knižní řady jsem úplně nadšená. Vůbec jsem nečekala, že by se mi to mohlo tak zalíbit. Ale víc už v recenzi...

No to bude asi prozatím vše. Už jsem se docela rozepsala a o malých drobnostech se vypisovat nebudu. Jdu si nachystat nějaké jídlo do roboty a ještě chvíli spočnu než vyrazím. Jo a mimochodem, sháním nějaký ten dekorační polštářek ve tvaru sovičky. Ale opravdu pěkný. Nevíte náhodou, kam se na to mrknout? Zatím jen marně koukám a moc toho není...

A připomenutí na závěr. Stále ještě probíhá soutěž. Tak se neváhejte na to mrknout. :-)


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji

 



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne