MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

05 července, 2015

Shrnutí týdne #51

neděle, července 05, 2015 čeká na komentář
Shrnutí za tento týden sepisuji až teď, protože po celém dnu stráveném u mamky na zahradě, jsem dorazila až nyní. A můžu vám říct, že jsem z toho vedra absolutně vyšťavená. Dnes to byl rozhodně masakr. Pomalu ani nebyla nějaká extra chuť na to grilované masíčko...

Tak a teď k blogu. V tomto týdnu jste překonali krásnou hranici návštěvnosti a to 18000. Což je vážně úžasné číslo a já vám tímto děkuji za vaši přízeň. Díky vašim příchodům a komentářům mám vždycky chuť přijít zase a vymýšlet něco nového, nebo sepisuji to, co by vás mohlo bavit a podobně. No prostě díky moc :-) Sice se už snažím neřešit návštěvnost tak moc, nelpět na tom, ale když vidím, jak to stoupá, prostě se hned cítím veseleji :-D

Jelikož mám dovolenou, nechci se věnovat jen knihám. Takže jsem se trošku vrátila i k seriálům a sem tam si pustím i nějaký ten film. Například jsem zkoukla nové podání Popelky. A nemůžu říct, že by to byla nějaká hrůza. Naopak se mi to líbilo, bylo to oddechové, dobře zpracované. Žadné další ulítlé a trhlé provedení. Rozhodně stokrát lepší než třeba takový Čarovný les...

Abych nelenila, přidala jsem si do knihomolského wishlistu další věci, a jak jinak z knižního vesmíru :-P, tentokrát jeden moc pěkný hrnek... Zatím sice nevím, kdy provedu objednávku, ale tentokrát mě to určitě zruinuje :-D

Tento týden taky odstartoval Letní knižní hop. Já teda jsem se rozhodla neprovádět soutěž přímo u mě, protože podmínkou bylo uvést soutěž o knihu. Takovou si totiž šetřím na přístí měsíc, protože bude mít můj blog narozeniny. Takže se mi nechce platit takové poštovné. Tak snad mi to prominete, každopádně můžete navštívit spoustu dalších blogů, které tyto soutěže provádějí.

Důlěžitým oznámením byla změna odkazu na moje fb stránky. Protože až při soutěžích jsem si uvědomila, že odkaz je na můj starý název blogu. A jelikož to nechci mít na každé sociální síti jinak, změnila jsem to i zde, ať to mám hezky stejné.

Podařilo se mi dodělat další obrázek Tajné zahrady. Tentokrát šlo o páva. Škoda jen, že to neumím nafotit líp, aby ty barvy pořádně vynikly. Snad příště. Teď jsem se pustila do nového obrázku, takže za pár dní se s vámi o to snad podělím :-)

To je pro tento týden vše. Já jsem v dovolené asi v polovině, takže se uvidíme zase příště. Snad mě napadne něco kloudného. Vy si užijte hezký zbytek neděle. Já si jdu ještě chvíli číst a malovat a pak mě večer čeká horor Pod povrchem. Zalezu do postele a už strach nevystrčím nos :-D a taky se pokusím rozdýchat ten celodenní pobyt venku...


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji

 



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne