MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

30 července, 2015

Měsíc s knihou - červenec

čtvrtek, července 30, 2015 2 komentáře
Červenec je opět slabší. Po předchozím měsíci jsem se snažila trochu brzdit. Přece jenom musím nejdřív pohnout s knihami, které mi doma už leží. A pak se můžu zase soustředit na ty stovky nových lákadel... :-)


Mezi první přírůstky patří dvě knihy, které jsem si objednala na internetu. Vražedná léčba byla povinností. Musela jsem přece vědět, jak to dopadne. A můžu vám říct, že to pro mě byl nejlepší díl celé série... A druhou knihou je Dech. Ten mě zlákal jak svojí obálkou, tak i anotací, takže se na čtení už teď moc těším...


Pak jsem s kolegyní uvažovala o Knižním klubu. Ale to už jsem tu předtím psala, tak to přeskočme. Jen podotknu, že díky tomu jsme narazily na tyto dvě knihy, které byly i pro nečleny klubu za pouhých 49 korun. No neberte to :-) Takže Pod nekonečnou oblohou a Cesta věčnou nocí už jsou doma, zbývá jen sehnat třetí díl...



Dalším kouskem je Učedník, e-kniha na recenzi. Získal si mě především obálkou. Pak jsem si teprve četla obsah knihy a nakonec jsem si řekla 'proč ne'? Další fantasy mi přece neuškodí :-P



Do sbírky přibyl také ještě jeden výtisk na recenze, PAX: Hůl prokletí. Tentokrát papírový. Nevěděla jsem co si vybrat. Tak jsem zkoumala výběr a narazila na tuto knihu. A když jsem zjistila, kolik zámých (pro mě) blogerů to četlo, nehledě na věk, tak jsem si řekla, že to taky zkusím :-P



A shodou okolností, ostatně jako vždycky, se mi nabídky na recenze sejdou v jednu dobu, takže momentálně se musím ohánět, protože mám tři knihy. Poslední je e-kniha Probouzení...



Celkový počet nových knih: 5 papírových knih, 2 e-knihy

Přečtené knihy

Poslední čarodějka - Zpívající město Poslední čarodějka - Zpívající město Poslední čarodějka - Zpívající město
Spáleniště: Zkouška Poslední čarodějka - Zpívající město


 Celkový počet přečtených stránek: 1535


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

2 komentáře:

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne