MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

10 června, 2015

Tyto knihy jsem si přibrala při předposlední návštěvě Levné knihy. Na internetu jsem našla docela slušné hodnocení, lehce nad průměrem. Tak jsem si řekla, že to zkusím. Zatím jsem se k nim tedy nedostala, protože pořád mám spoustu knih na čtení. Každopádně, když se mi to nebude příliš zamlouvat, vždycky můžou skončit třeba v soutěži :-P

Recenze - Dokonalý pár | Dokonalý sen | Dokonalý svět


Matched

  • Dokonalý pár
  • Dokonalý sen
  • Dokonalý svět  

Tato rubrika vznikla jako přehled především pro mě. Sice by bylo stejně fajn to mít napsané někde v notýsku, ale takhle to mám hezky přehledné, nafocené a přístupné z jakéhokoli místa planety :-P Sranda. Tak jo, původně jen pro mě, ale časem i trošku pro vás ;-)


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

3 komentáře:

  1. Sérii taky vídávám v Levných knihách a delší dobu přemýšlím, že si ji pořídím. Jsem zvědavá, jak se ti bude líbit. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají krásné :) Snad jsou obsahově opravdu taky takové :)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne