MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

01 června, 2015

Knižní přírůstky #39

pondělí, června 01, 2015 3 komentáře
Kolegyně v práci mě navnadila, že půjde do levné knihy a načala mě tak, že jsem tam dnes ráno letěla taky... Včera večer jsem si prohlížela web, co mají a nemají, ale někdy je lepší vůbec nekoukat a jít prostě na prodejnu a vybírat až tam. No a dnes to bylo docela bohaté, málem mi upadla ruka, než jsem to dotáhla domů...



Jako první jsem si vybrala sérii Chaos. Na databaziknih.cz to má pěkné hodnocení. Původně jsem měla vybrané verze s bílými obálkami, ale když jsem došla do obchodu, zjistila jsem, že je mají i v černé a ta se mi líbí víc. A navíc je i levnější. Knihy můžete koupit v černé za neuvěřitelných 19kč, nebo v bílé za 29kč. Akorát měli už jen dva díly, takže musím sehnat ještě ten jeden...


Dále jsem si vyhlídla tyto knihy - Dobrodružství Riyria. Lákaly mě už asi přes měsíc, ale při poslední návštěvě jsem si je nebrala. Každá byla za 89kč. Mám tři díly, další seženu časem. Autor stejně ještě píše nové knihy...


Pak jsem měla vyhlídnutou sérii Zář, ale měli jen jeden díl, takže to jsem vzdala. Při mém štěstí už skladem ten zbytek nebude... A místo toho jsem si vzala Věk magie. Až doma jsem si uvědomila, že je to Fragment, se kterým spolupracuji. Ale knihy stály jen 39kč, tak mě to nezruinuje. Navíc si musím pak na recenzi napsat o poslední díl, protože ten zase neměli.


Každopádně po dlouhé době mám zase velkou kupičku knih. Jsem ráda, busu mít co číst :-D Mamce jsem vzala taky dvě knihy, nebyla jsem si jistá, co by četla. Tak to nakonec vyhrála kniha Jíst, meditovat, milovat od Elizabeth Gilbert a detektivka Faraonův poklad od Scotta Marianiho...


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

3 komentáře:

  1. Věk magie má krásný hřbet, toho jsem si nikdy nevšimla. :D Nikdy mě popravdě tyto knihy moc nelákaly, ale za 39 Kč na ně určitě mrknu. :)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne