MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

20 června, 2015

Jako vždycky samé novinky u Knižního vesmíru. Seznam se mi tím pádem opět rozrůstá a mě nezbývá nic jiného, než přidat další položku a doufat ve větší výplatu :-P 

Co bych si přála ke knihám - záložky, placky, věci do knihovničky apod... Tento projekt jsem si vymyslela sama.

Citáty

  • Jestli shoříme my, vy shoříte s námi! (Suzanne Collinsová: Hunger Games)
  • Máš tu pistoli? Ne. Myslel jsem, že budu metat kulky z nosních dírek, tak jsem ji nechal nahoře. (Veronica Rothová: Divergence)
  • Protože jsi můj kamarád, chaluhový mozečku. Máš ještě nějaké pitomé otázky? (Rick Riordan: Zloděj blesku)
  • Mnoholičný lektvar? Ten už neberu. (J. K. Rowlingová: Harry Potter)
  • Nelituj mrtvé, Harry. Lituj živé, a především lituj ty, kdo žijí bez lásky. (J. K. Rowlingová: Harry Potter)

Tužka Katniss Everdeen - citát Tužka Čtyřka 2 - citát Tužka Annabeth Chaseová - citát

Tužka Harry Potter - citát Tužka Albus Brumbál - citát



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

1 komentář:

  1. Je to nádherné i když praktičtější by byly propisky :D Mě se líbí všechny, ale chtěla bych hlavně ten lektvar a pak z Hvězd ten o nekonečnu, který tu zrovna nemáš.

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne