MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

07 června, 2015

Filmy, které se chystají do kin zaujaly mě buď svým obsahem, hereckým obsazením nebo dalšími detaily... A co vy, máte nějaký další tip?

Poster k filmu 
      TRON: Legacy 3D
Viděla jsem zatím jen Tron Legacy, což je vlastně pokračování filmu Tron z osmdesátých let. Na ten jsem se chtěla taky podívat, ale jaksi jsem nezvádla ty efekty :-P Tron Legacy se mi strašně zalíbil a už se těším na nový film... Už bylo načase...

Untitled Tron: Legacy Sequel (neoficiální název)
USA, 2016

Režie: Joseph Kosinski
Scénář: Jesse Wigutow
Hrají: Garrett Hedlund, Olivia Wilde, Bruce Boxleitner, Cindy Morgan

Mělo by navazovat na tento film

TRON: Legacy
USA, 2010, 125 min

Režie: Joseph Kosinski
Scénář: Edward Kitsis, Adam Horowitz
Kamera: Claudio Miranda
Hudba: Daft Punk
Hrají: Jeff Bridges, Garrett Hedlund, Olivia Wilde, Bruce Boxleitner, James Frain, Beau Garrett, Michael Sheen, Serinda Swan, Yaya Alafia, Elizabeth Mathis, Thomas Bangalter, Guy Manuel De Homem-Christo, Jeffrey Nordling, Christine Adams, Cillian Murphy, Daft Punk, Steven Lisberger, John Reardon, Donnelly Rhodes, Belinda Montgomery, Monique Ganderton, Matt Ward, Patrick Sabongui

Obsah:
TRON: LEGACY je 3D high-tech dobrodružství zasazené do digitálního světa, který je úplně odlišný od čehokoli, co jste již na velkém plátně viděli. Sama Flynna, 27letého rebela, pronásleduje záhadné zmizení jeho otce Kevina Flynna, muže, který byl kdysi známý jako největší světový tvůrce videoher. Když Sam objeví záhadný signál poslaný ze staré Flynnovy arkády – signál, který mohl být jenom od jeho otce – zjišťuje, že se ocitl v digitálním světě, kde byl Kevin uvězněn po 20 let. S pomocí nebojácné válečnice jménem Quorra, se otec a syn vydávají na cestu, která jim může přinést život nebo smrt, cestují po vizuálně fantastickém cyber vesmíru – vesmíru, který stvořil sám Kevin, a který se stává modernějším s vozidly, zbraněmi a krajinami, které si nikdy před tím nedokázal představit a nelítostným zloduchem, který se nezastaví před ničím, jen aby znemožnil jejich útěk.



Zdroj informací o filmu - csfd.cz


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne