MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

17 května, 2015

Shrnutí týdne #44

neděle, května 17, 2015 čeká na komentář
Určitě jste si všimli, že jsem si hrála se šablonou. Jsem na to vážně nemocná. Ale po menších zkouškách, jsem nakonec k něčemu dospěla a zatím se mi to líbí. Konečně je každý článek orámovaný zvlášť, takže mám pocit lepší přehlednosti. Původně byla hned pod hlavičkou slideshow, ale po několika dnech se mi to zdálo moc velké. Takže nakonec jsem ji změnšila a přesunula bokem do menu. A menšími úpravami prošlo i zápatí. Když to tak vezmu, tak až takové změny to nakonec nebyly. Pevně doufám, že se vám to líbí víc a že vás tím ještě moc neštvu :-)

Zároveň se změnou vzhledu jsem měla dilema ohledně toho rozdělení blogu na tematické prvky. Nakonec jsem se rozhodla nechat vše na jedné adrese, čímž jsem musela pořešit název blogu. Aby nenesl jméno výhradně knižní, ale něco všeobecného. Takže jsem blog pojmenovala Luciina zašívárna. A tím to haslo. A budu se snažit držet ruce dál a už delší dobu do ničeho nešťourat :-P

Jako i týdny předchozí, vyšlo další téma Jarního dumání. Už jsme asi za polovinou a novým tématem byly tentokrát Knižní suvenýry... Moc jsem se nerozepsala, protože doposud jsem moc suvenýrů nenasbírala, ale snažím se to napravit :-D

Tento týden byl šťastný na návštěvy. Nejenže jste se přehoupli přes parádní hranici 17 000 návštěv, ale zároveň jste překonali krásných 50 liků na facebooku. Ani si nedokážete představit jakou jsem měla radost. Koukala jsem na to v práci na mobilu a křenila se jak debil :-) To si museli okolo mě klepat na čelo :-P

Právě si čtu různé reporty ze Světa knih, kam jsem se nakonec nedostala. Ani si neumíte představit, jak mě to mrzí. Zvlášť když vidím ty vaše fotky a knižní úlovky. Ale už teď jsem se zařekla, že příští rok mi to už znovu neuteče... Snad se v tom ale vyznám. Protože spousta jmen autorů, které zmiňujete mi nic neříká (popravdě českou literaturu moc nečtu) a taky všechny ty programy a tajná hesla... Nějak se s tím poperu...

Takže to je asi vše. Konečně mi začala dovolená, na kterou jsem se tak strašně těšila. Během ní rozhodně musím dočíst Silo. Na cestě mám novou knihu Cassandry Clare, Magisterium. A taky bych si měla vyšetřit chvilku na stavbu modelů. No uvidíme, co všechno nakonec zvládnu. Konečně se můžu válet :-)

Takže přeji všem krásný zbytek neděle, mějte se hezky... Já se jdu nabaštit a pak už jen záááááábava.... :-)

A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji

 


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne