08 května, 2015

Prodloužený víkend

pátek, května 08, 2015 bez komentáře

Pro spoustu z vás asi platí prodloužený víkend. Já sice trčím v práci, ale asi uteču dřív. Budu zase na víkend pryč hlídat smečku psů :-D Každopádně počítač beru s sebou a taky hromadu knih. Už se těším na další čtení Druhé stříbrné knihy snů, moc mě to baví. A taky musím pohnout s tím Silem. To mi moc nejde. Možná vyrobím nějaké knižní záložky a třeba 'vyhodím' nějakou bleskovku. Uvidíme :-)

Počasí zatím vypadá suprově, tak snad to tak i zůstane. Trochu sluníčka neuškodí, že?

A jaké plány máte vy? Co čtete a na co se v nejbližší době těšíte?



Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem

Autorka článku:

Lucy Lillianne V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Nicméně největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

štítky

0 komentářů:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho a často vykouzlí úsměv a potěší. Děkuji každému, kdo kvůli mě ztratí pár vteřin života :-)