MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

09 dubna, 2015

Jak jsem slíbila, je tu soutěž. Probírala jsem se knižními záložkami a vyřadila ty, které nechci. Rozhodla jsem se, že je nebudu nějak hromadit. Mám záložky ráda, ale chci aby každá kniha měla svoji. Takže si vždycky nechávám ty, které patří k dané knize nebo si vytvořím svoje. Tudíž mám hromádku, o kterou si zasoutěžíte :-)
  1. Soutěž bude probíhat dva týdny. Aby se sešlo co nejvíc soutěžících. Zápisy do komentářů budou probíhat do 24.4.2015.
  2. Zúčastnit se mohou jen lidé z ČR.
  3. Výherce bude jeden, aby mohlo být soutěží víc.
  4. Výherce budu vybírat pomocí stránky random.org...
  5. Duplicitní vstupy mažu, tak pozor.
  6. Výherce budu informovat emailem, který napíšete do komentáře, abych od vás měla potvrzení a hlavně abych dostala adresu :-) Na odpověď počkám maximálně dva dny.

Soutěžit se bude o tyto záložky.



Do komentářů

  1. přezdívka
  2. email
  3. blog/web pokud máte (ráda se podívám)
  4. tři čísla záložek, které byste chtěli
  5. případný vzkaz




Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

4 komentáře:

  1. 1, Zašitá v Knihách
    2, zasitavknihach@gmail.com
    3, http://zavk.blogspot.cz/
    4, Měla bych zájem o záložky s čísly 3,12,14
    5, Je to od tebe moc milé že záložky takhle daruješ ostatním :)

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Kiki Borderka
    2. mattonela2000@seznam.cz
    3. http://knizky-od-borderky.blogspot.cz/
    4. 3, 12, 14
    5. Super soutěž (jako vždy) :).

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Snow Fairy
    2. nickyhokniznikoutek@gmail.com
    3. http://nickyhokniznikoutek.blog.cz/
    4. 3, 14, 15
    5. Děkuju moc za skvělou soutěž se záložkami. Už dlouho jsem se do žádné soutěže nepřihlásila, takže moc děkuju také za příležitost. Ať se ti s blogem co nejvíc daří. :))

    OdpovědětVymazat
  4. 1. MooX
    2. lenisek01@gmail.com
    3. http://imoox.blogspot.cz
    4. 14, 2, 13
    5. Přiznám se, že do soutěže jdu hlavně kvůli záložce číslo 14. Je naprosto skvělá! A navíc takovou ještě nemám! :D Jinak se mi moc líbí tvůj design. :)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne