MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

19 dubna, 2015

Tento týden jsem se trošku rozjela s knihami. Chytla jsem nějaký druhý dech na čtení. První knihou na recenzi byla Past. Tu se mi podařilo přečíst vcelku rychle a sepsala jsem recenzi. Dostala jsem nabídku recenzí od Palmknih a tam jsem zvolila jednu historickou knihu z dob Karla IV., a kniha se mi moc líbila, jmenuje se Anna Falcká.... Mimo to mám rozečtené Silo a předevčírem jsem dostala na recenzi Kostičas... :-D

Možná jsem se už minule zmiňovala, že se účastním projektu Jarní dumání 2 od Syki. Takže tento týden bylo další téma Tenká nebo tlustá kniha a článek si můžete přečíst zde...

Abych si udělala radost, tak jsem zase utrácela. Ale tentokrát ne za knihy. Koupila jsem si laminovačku, abych si mohla zatavovat knižní záložky, které si vyrobím...

Minulý pátek jsem zapomněla sepsat článek do rubriky Akce a soutěže. Ale tento týden jsem si už napsala upomínku :-P Takže kouknout můžete v tomto článku.

A to je asi tak vše. Bylo toho opravdu pomálu. Ale celý týden jsem měla odpolední, takže jsem bývala v práci až do devíti do večera. Mnoho se toho tedy nedalo stihnout. Navíc jsem potřebovala vyvinout taky trochu aktivity na mém druhém blogu, kde to prostě vázne...

Takže hezký večer všem, jdu odpočívat :-)

A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji

 


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne