MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

22 března, 2015

Shrnutí týdne #36

neděle, března 22, 2015 čeká na komentář
Nevím čím začít. Takže to vezmu asi popořadě, článek za článkem, jak jsem je psala... Jako první jsem si vzala na přečtení knihu, kterou jsem vyhrála. Nečekala jsem nic převelikého, ale jak jsem se mýlila. Výjimečná byla opravdu moc povedená fantasy a strašně se mi zalíbila. Ani jsem ji nemohla pustit z hlavy. Teď musím ale být trpělivá a počkat, až u nás vydají i pokračování. A to doufám, že udělají... :-)

Dorazila mi výhra ze soutěže z loňského roku. Na knihu jsem opravdu zvědavá, jedná se o Solaris... Mimo to balíček obsahoval i spoustu knižních záložek... Nejvíc mě potěšila záložka Čtyřky, protože mi to doplnilo sbírku :-P

Konečně vyšla pátá kniha série Bohové Olympu od Ricka Riordana. Dočkala jsem se. Už jsem to pomalu nemohla vydržet a hned jakmile jsem tuto knihu dostala v nabídce na recenze, musela jsem si ji zamluvit :-P Snad bude brzy na cestě a já se do ní budu moct začíst...

Další knihou, kterou se mi podařilo tento týden přelouskat, byla dystopie Tak padne náš svět. Proti této knize snad nemůžu říct ani křivého slova. Moc se mi to líbilo. Bylo to tak reálné, napínavé, chvílemi jsem se cítila jako součást dění...Uff (v životě nechci zažít)

Na seznam wishlistu a do rubriky knih a jejich záložek jsem přidala další příspěvky. 
Zítra mám nějaké vyřizování ve městě, tak nejspíš zajdu do toho Dobrovského využít ten slevový kupon. Sice ještě nejsem úplně rozhodnutá, co si koupím, ale třeba mě to trkne do očí, až to uvidím :-)

Už nemám, co bych vám tu vykecala... Tak pěkný zbytek neděle, já půjdu konečně lenošit :-D

A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji

 


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne