MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

15 března, 2015

Shrnutí týdne #35

neděle, března 15, 2015 čeká na komentář
Jednou z věcí tohoto týdne je větší změna layoutu. Už mě nebavilo koukat na tu hnědou barvu. Tak nějak mi pořád neseděla. Nakonec jsem se rozhodla pro velkou změnu a přepracovala jsem celou šablonu. Zvolila jsem si tmavší barvy, blíže k starému blogu a pozměnila jsem i tlačítka a další prvky. Prozatím jsem s konečným výsledkem víc než spokojená :-)

Na můj seznam přání jsem si přidala knihu Šepotání. Má to něco společného s Alenkou v říši divů. Není to sice v mojí pomyslné topce, ale přesto si myslím, že by to mohlo být zajímavé čtení. Další knihou na seznamu je Já nejsem neviditelná, která už mě tedy více láká než zmíněné Šepotání. Anotace byla zajímavá a vypadala slibně...

Konečně se mi podařilo dočíst knihu Spáleniště: Zkouška... Recenzi najdete zde... Momentálně mám rozečtenou Výjimečnou, kterou možná dnes dočtu, protože je fakt povedená... :-)

Velkou novinkou je založení skupiny na facebooku Knižní novinky, která slouží ke sdílení informací o knihách. Informace, které se mihnou internetem, informace o chystaných knihách, připravené obálky, zfilmované knihy apod... Prostě jen novinky, žádné odkazy na osobní blogy a podobně...

Dále bych vás poprosila o radu. Co byste mi doporučili na čtení? Mám voucher na slevu do knihkupectví, ale zatím jsem moc tipů od vás nedostala... A já momentálně nevím, co si koupit, protože knihy, na které čekám, většinou vychází až v druhé polovině roku...

A úplně na konec, ukončila jsem soutěž o něco dříve. Moc zájemců nebylo a nemělo cenu to dál protahovat...

A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji

 


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne