MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

08 března, 2015

Shrnutí týdne #34

neděle, března 08, 2015 čeká na komentář
Musím to vzít postupně, abych se v tom neztratila :-) V poslední době jsem na blogu strávila hodně času, naposledy jsem trochu rozjížděla Youtube Music Channel :-) Zjistila jsem, že to jde publikovat přímo z youtube a můžu to uložit jako příspěvek. Jediná chyba je, že nelze přidávat štítky... Ty musím upravit dodatečně. Ale trklo mě, že když už je budu přidávat, tak můžu rovnou štítkovat interprety a soundtracky. Skvělé ♥

Takže dále, po opravdu dlouhé době jsem koukala na knihy, které mají vyjít. A tím pádem jsem rozšířila On My Wishlist... Samozřejmostí byly další díly Magisteria. Sice jsem nečetla ani jedničku, ale pevně doufám, že to bude super. Píše to přece Cassandra Clare a Holly Black... :-D

Abych ušetřila délku menu, vyházela jsem zbytečnosti. Podařilo se mi to zkrátit hned o několik položek. Jednou z nich byly přečtené a rozečtené série. Trošku mě to mrzelo, ale bylo to čím dál delší. Ale abych tuto část nesmazala úplně, vytvořila jsem sólo článek, kde bude možné tyto bannery vidět...

Po více jak půl roce jsem si nafotila aktuální pohled do mé knihovničky. Sice mám pořád hodně volného místa, ale to se dožene... Po nafocení jsem knihovničku totálně přestěhovala. Takže další focení bude s úplně jinou knihovničkou a ještě ke všemu doplněnou :-)

A jelikož existuje můj seznam očekávaných knih, tedy On My Wishlist, rozhodla jsem se pro něco obdobného i pro filmy. Nová rubrika nese název Filmová očekávání a už tam najdete první dva příspěvky...

Včera večer jsem se plně pustila do čtení a dočítání. Ženu v černém: Anděla smrti mám úspěšně za sebou a dnes ráno jsem i sepsala recenzi. Tu najdete v tomto článku...

No a na úplný závěr jen zmíním, že jsem začala vyrábět lepší obrázky do článků. Snad se vám to bude zdát graficky přijatelnější. A já se budu snažit to opravdu dodržovat. To je zatím asi vše, víc mě nenapadá. Za chvíli valím do práce. Takže hojte zítra bando :-P

A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji

 


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne