MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

01 března, 2015

Shrnutí týdne #33

neděle, března 01, 2015 čeká na komentář
V týdnu mi dorazila další výhra, tentokrát se jednalo o knihu Templářské tajemství, které jsem dostala i se spoustou knižních záložek. Na knihu už se docela těším, jsem na ni hodně zvědavá :-)
Další věcí je, že jsem spustila novou soutěž. Je to spíše dotazník, protože právě přemýšlím, jestli si pořídit notebook nebo stolní počítač. Takže každý, kdo se mi k tomuto dilematu vyjádří, je zařazen do slosování...

Dokonce se mi podařilo přečíst dvě knihy. První z nich byla Otroci ze Sokora od Johna Flanagana a pak taky Růže podzimu od Abigail Gibbs... První zmiňovaná patří do série Bratrstvo, jde už o čtvrté pokračování. Kniha je to pěkná, ale nedokázala mě tak vtáhnout jako druhá zmíněná, kterou jsem přelouskala mnohem rychleji :-)


Cathy z blogu Mezi nebem a peklem vytvořila úplně nový projekt k záchraně knižních sérií, aby se na ně nezapomnělo. Ten nápad se mi moc líbí. Takže pokud vás to zajímá, hledejte více informací v tomto článku...

Jelikož máme měsíc únor za sebou, je samozřejmostí vytvořit souhrný článek s knižními přírůstky. Únor sice nebyl až tak plodný jako leden, ale i tak to nebylo vůbec špatné :-) Sama jsem si řekla, že tento měsíc kupovat nic nesmím, protože v lednu jsem utrácela až až. A taky se mi to podařilo vydržet :-P

A ještě jednou se vrátím ke Cathy, s blogerkou Terrou pořádaly už od listopadu projekt společného čtení Nástrojů smrti. Poslední termín projektu již skončil, takže jsem sepsala mini článek, pokud se tomu tak dá vůbec říkat, kde jsou odkazy na články, které holky vydaly a odkazy na moje staré i nové recenze...

Co se týče novinek blogu, to je asi vše. Tedy vlastně zase jsem změnila nadpisy v menu, jejich vzhled. Zatím se mi to docela líbí. Tak snad nějakou dobu vydržím do toho nešťourat :-D No a za pár hodin nashle v novém týdnu :-)

A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji

 


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne