MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

12 března, 2015

Knihy U Mobi

čtvrtek, března 12, 2015 čeká na komentář
Dneska jsem si prošla akční knihy, slevy a tipy na knihy v Knihkupectví U Mobi. Třeba se vám něco zalíbí. Ale je to opravdu jen můj výběr těch (pro mě) známějších kousků. Další už hledejte na jejich stránkách... :-)

Bílý kůň 34kč
Upíří deníky 5-8 279kč
Sukuba 3 69kč
Sukuba 1 69kč
Lovec duchů 34kč
Lovec duchů 5 104kč
Slza 174kč
Ztracená naděje 160kč
Half Bad 174kč
Bez naděje 160kč
Vraní dívka 216kč
Stín banyánu 209kč
Zápisník jedné lásky 139kč
(Ne)obyčejný kluk 139kč
Měděný jezdec 251kč
Netvor 69kč
Na hraně věčnosti 224kč
Devátá dívka 284kč
Elusion 221kč
Prozřetelnost 269kč
Šachové figurky 217kč
Trojice 299kč

Bílý kůň Upíří deníky 5.-8. díl (box - Návrat, Soumrak, Zajetí, Osvobození) Sukuba 3 - Sny Sukuba 1 - Trápení 

Lovec duchů - Bitva  Lovec duchů 5 - Omyl Atlantida: Slza Ztracená naděje 

Half Bad - Napůl zlý  Bez naděje Vraní dívka Stín banyánu 

Zápisník jedné lásky  (Ne)obyčejný kluk Měděný jezdec Netvor 

Na hraně věčnosti  Devátá dívka Elusion Prozřetelnost: Prozřetelnost 

Šachové figurky  Trojice


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne