MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

31 ledna, 2015

Průběh jednodenního čtecího maratonu...
Informace o tomto projektu najdete na stránce autorky Terry...


  • Vstávala jsem v 8:00.
  • Čtení do 9:30...
  • Pak rychle se psem a snídaně.... Další čtení...
  • ve 12:00 kniha dočtena - Město nebeského ohně. Zbývalo mi posledních 118 stran. Proklínám knižní série a jejich konce. Hurá zase deprese, že to skončilo.
  • Rychle uvařit oběd a během toho trochu brouzdání na netu...
  • Oběd...
  • A pak další čtení - Jako další jsem si vzala Drakii: Útěk, protože na tu jsem byla nejvíce zvědavá.
  • S malými přestávkami s televizí jsem četla asi do 17:00.
  • Napsala jsem recenzi na Nástroje smrti...
  • 18:10 vracím se ke čtení...
  • 19:17 večeře, nejvyšší čas něco zdlábnout
  • 21:04 přečtena Drakie: Útěk, jde se psát recenze...
  • s dnešním maratonem končím, možná ještě začnu kousek Drakie: Návrat, nicméně dnes přečteno celkem 382 stran


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne