MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

12 ledna, 2015

Soutěž

pondělí, ledna 12, 2015 čeká na komentář
Tak a je tu slibovaná soutěž. Bude o knižní záložky, které mi poskytlo nakladatelství Fragment do minulé soutěže a nějaké mi ještě zbyly. Dnes to nebude nic složitého, jen se zapíšete do komentářů. Počet vítězů se bude odvíjet od počtu zúčastněných...
  1. Soutěž bude probíhat do konce měsíce. Aby se sešlo co nejvíc soutěžících. Zápisy do komentářů budou probíhat do 31.1.2015.
  2. Zúčastnit se mohou jen lidé z ČR.
  3. Výherci budou ...
    • Pokud bude účast méně jak 15, výherce bude jeden.
    • Pokud bude účast 16 až 30, výherci budou dva.
    • Pokud bude účast více jak 30, výherci budou tři.
  4. Výherce budu vybírat pomocí stránky random.org...
  5. Duplicitní vstupy mažu, tak pozor.
  6. Výherce budu informovat emailem, který napíšete do komentáře, abych od vás měla potvrzení a hlavně abych dostala adresu :-) Na odpověď počkám maximálně dva dny.

Soutěžit se bude o tyto zbylé záložky.

Do komentářů

  1. přezdívka
  2. email
  3. blog/web pokud máte (ráda se podívám)
  4. tři čísla záložek, které byste preferovali (pokusím se vyhovět)
  5. případný vzkaz




Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne