MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

31 ledna, 2015

Abych to shrnula, toto je článek o tom, jaké knihy v lednu našly domov v mojí knihovničce :-P Za leden je ta sbírka docela slušná. Pomalu to, co se mi povedlo za celý minulý rok... No, trošku jsem se rozjela, ale je to i kvůli tomu, že jsem dostala na vánoce peníze a utratila jsem je výhradně za knížky...


Jako první jsem si dokoupila sérii Drakie a Temná hrdinka. První díly jsem objednávala už před vánoci, protože jsem měla nařízeno koupit si něco pod stromek a pak to tam dát :-) No vzhledem k tomu, že mě to čtení bavilo, musela jsem samozřejmě doplnit zbytek sérií... ;-)


Dále mi přibyla kniha na recenzi od nakladatelství Fragment. Dlouho jsem dumala, co bych si tak měla vybrat a nakonec mi padlo do oka toto...


Tato pěkná kupička byla z levné knihy. Jednoho večera jsem jen tak brouzdala jejich stránkami (což byla velká chyba :-P) a našla jsem spoustu zajímavých kousků. Sice jsem nesehnala všechno, co jsem si napsala na seznam, ale i tak ta hromádka nebyla zrovna nejmenší...


Tohle sice není papírový kousek, ale nevadí, i to se počítá. Kniha, kterou jsem vyhrála v soutěži...


Další e-kniha jako recenze, tentokrát pro nakladatelství Host. Na knihu jsem se těšila a doufala jsem v další skvělý kousek jako Píseň krve. Kniha sice tak úžasná nebyla, ale i tak byla pěkná.


Jedna z mála návštěv kamenného knihkupectví. Plánovala jsem si koupit jen Město nebeského ohně, ale můj nákup se trochu zvrtnul a nakonec mi do náruče skočily hned tři knihy :-D


Poslední recenze v tomto měsíci, opět e-kniha. Jedná se o druhý díl nějakého dystopického příběhu. Hodnocení má dobré, tak jsem zvědavá. První díl se mi dokonce podařilo najít v Levné knize, jupí...


A dostáváme se k úplně poslední získané knize v lednu. Jde o výhru v soutěži a už se na ni moc těším :-)

Celkový počet: 16 papírových knih, 3 e-knihy

Přečtené knihy

Město nebeského ohně Útěk Poslední čarodějka - Zpívající městoČtyřka - Divergentní povídky Temné bratrstvo Večeře s vampýrem Drakie Bouře ve stínech


 Celkový počet přečtených stránek: 2984


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne