MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

28 prosince, 2014

Shrnutí týdne #24

neděle, prosince 28, 2014 čeká na komentář
Poslední shrnutí tohoto roku. Ano, další už bude následovat v lednu... Takže tady je pár věcí, které jsem stihla za poslední dny...

Před Štědrým dnem jste mi nadělili krásný dárek a to, že jste překonali příčku návštěvnosti krásným číslem 13000. A jsem moc ráda. Když jsem se dala na blogování o knihách, ani jsem nečekala takovou návštěvnost. Knižních blogů už přece jenom byla spousta, takže konkurence byla veliká. Ale zatím se díky vám držím a tím vám moc děkuji...

V rámci projektu Společné čtení Nástrojů smrti jsem znovu odkázala na staré recenze na knihy Město z kostí a Město z popela. Recenze jsem psala před rokem, kdy jsem ještě nevěděla pořádně jak na to, takže i podle toho je to hrůza :-P

Zmiňovaný Štědrý den už máme za sebou a já jsem se nezapomněla pár věcmi pochlubit... Takže foto je na instagramu...

A na závěr jsem sesmolila článek, kde je seznam všech knih, které jsem v tomto roce přidala do knihovničky. Některé ještě nemám přečtené, ale pokusím se to dohnat co nejdříve... Seznam přečtených knih a další statistiky teprve připravuji...

Pěkný večer...


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne