MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

05 prosince, 2014

Sice jsem chtěla balíčky vyzvednout zítra dopoledne, ale přece jen mi to nedalo. Mám radost jak malé děcko :-) Nejdřív se pochlubím knižními záložkami, které jsem si koupila v novém knihomolském shopu...


Jde tedy o záložky, dvě jsou silikonové a můžou mi ukazovat přesný řádek, kde jsem skončila,. To se opravdu hodí, když mi začnou padat oči únavou uprostřed textu :-P Další jsou klasické záložky, i když nejsou tak úplně papírové. Ale jsou super...
 

Další je nový recenzní výtisk od nakladatelství Fragment. Teda, nečekala jsem, že to bude taková bichle :-D No mám co dělat, abych to přečetla...


A poslední balíček byly knihy, které jsem si objednala. Jsou jako na vánoce od mamky, která mi dala peníze, ať si pořídím, co chci... Už se na to tak těším, jak je budu číst...



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne