MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

30 listopadu, 2014

Shrnutí týdne #20

neděle, listopadu 30, 2014 čeká na komentář
Návštěvnost v tomto týdnu překonala krásnou hranici 12000 návštěv. Jsem vám za to moc vděčná. Není to sice důvod, proč mám tento blog ráda a věnuji se mu (no dobrá, trošku ano), ale rozhodně je to věc, která mě hodně těší. Alespoň vím, že i někomu dalšímu se to tu může zamlouvat :-)

Vánoce se nám kvapem blíží. Dokonce nám dnes v práci pouštěli první koledy. Takže jsem se rozhodla nezahálet a pustila jsem se do pečení cukroví. Zatím jsem stihla jen dva druhy a foto mých chabých pokusů můžete vidět tady...

Oficiálně propukl projet Společné čtení Nástrojů smrti. Pravidla, informace o projektu a jejich autokách najdete zde. Já mám většinu dílů z této série přečtenou, takže se v průběhu zapojím již napsanými recenzemi. Jediné v čem se přidám, tak v lednu, až vyjde poslední díl... Moje články, které se týkají tohoto projektu najdete zde... Případně sledujte odkazy v menu.

S dnešní půlnocí končí soutěž na tomto blogu. A já jsem již prošla vstupy a zveřejnila jsem vzkazy, kterými jste mě potěšili :-) Najdete je v tomto článku...

To je asi z hlavních věcí všechno. Takže hezký zbytek dne :-)


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne