25 listopadu, 2014

Co jsem dneska zvládla

úterý, listopadu 25, 2014 bez komentáře

Vstávala jsem teda až později. Jelikož jsem z práce dorazila až po půlnoci a spát jsem šla někdy v jednu, bylo nutné ten spánek dohnat :-P Hned jsem dozdobila zbytek perníčků. Málem mi upadla ruka. Není to nic skvělého, ale hlavně že se budou dát jíst...


Odpoledne mě potěšil balíček, který přišel. A ne, nebyly to knihy :-) Ale model. Jeden, který jsem nemohla nikde sehnat, protože všude psali, že není skladem a že se už nevyrábí. Ale tatíkovi se podařilo jeden kus ještě sehnat, takže ihned jsem ho objednala. Taková radost :-)


A před chvíli jsem dodělala další cukroví. Ještěže už to je. Záda mě už bolí jako čert, takže jsem si udělala akorát večeři a šla sem, trochu si zablogovat. Já sedíííím :-D





Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem

Autorka článku:

Lucy Lillianne V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Nicméně největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

štítky

0 komentářů:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho a často vykouzlí úsměv a potěší. Děkuji každému, kdo kvůli mě ztratí pár vteřin života :-)