MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

19 října, 2014

Shrnutí týdne #14

neděle, října 19, 2014 čeká na komentář
Hlavní událostí je chystání soutěže. I když zatím nevím, zda nějaká bude, protože aktivita návštěvníků na tomto blogu spočívá jen v návštěvách a nulových komentářích. Ani se v anketě (kterou připomínám skoro celý týden) nesešlo tolik hlasů, aby pořádně rozhodlo o ceně do soutěže... Bez komentářů nevím, co vás tu zajímá a čemu se mám věnovat...

Přidala jsem nějaké odkazy na věci z fleru, které se týkají knih. Reakce byla nulová, takže nevím, zda o takové články stojíte i nadále...

Během týdne jsem přidala nějaké obrázky dalších knižních přísloví nebo knihovniček. A včera jsem dočetla Ztracený symbol od Dana Browna, takže jsem sepsala i recenzi. Jinak v tomto týdnu hodně převládaly tiskové zprávy z nakladatelství, se kterými spolupracuji. Chystal se totiž Velký knižní čtvrtek a taky měli spoustu novinek...

To je z přehledu týdne na blogu asi vše...

Jinak jsem se rozhodla si letos udělat hezké a pohodové Vánoce a už teď trénuji pozitivní náladu. A dokonce budu péct cukroví. Loni jsme kupovali, ale bylo to dost drahé, takže se do toho pustím já a mamka. Nějak jsem ji dostala do pečící nálady a ochotně se přidala. Už máme i nějaký malý nákup nachystaný, když už je to v akci, na co čekat, že :-) Samozřejmě se ještě bude muset něco koupit. Ale už se těším, až se do toho pustíme, jak mi to provoní byt a na celkovou atmosféru.... A jaké máte plány vy? Těšíte se? (Jinak se nedivte, že tu žblechtám o Vánocích, ale mi v obchoďáku se na ně už chystáme, takže se tomu nedá nějak vyhnout :-D)


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne