MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

31 srpna, 2014

Shrnutí týdne #7

neděle, srpna 31, 2014 čeká na komentář
Takže minulý týden jsem ukončila soutěž, která probíhala na tomto blogu. Ceny byly odeslány a ve dvou případech jsem dostala i email, že v pořádku došly :-) Momentálně přemýšlím nad další soutěží, ale v dohledné době to zatím nebude...

Při procházení jiných blogů o knihách, jsem našla další čtecí inspirace, takže na seznam knižních přání přibyly další přírůstky...

Připomínám, že dnes probíhá takzvaný Den nepřečtených knih. Kdo se chce zúčastnit, tady může najít další infromace...

Na závěr musím připomenout, i když dnešní den ještě není za námi, že tento měsíc je tím nejúspěšnějším, co se návštěvnosti týče. Včera jsem to už nevydržela a informovala jsem o tom na tomto blogu :-) Bližší detaily až během zítřejšího dne...

No to je asi prozatím vše, já ještě během dnešního dne zkusím dočíst knihu, abych splnila jednu výzvu, tak uvidíme, jestli se donutím... A mezitím si chci vyzkoušet demo The Sims 4 Create A Sim... Mějte hezký den, užijte si ho, hlavně školou povinní, čtěte, koukejte na filmy nebo se prostě jen válejte. Ahoj :-)

A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne