MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

25 května, 2014

Novinky za víkend

neděle, května 25, 2014 čeká na komentář
Jak jste si všimli o víkendu jsem toho moc neudělala. Bylo to z toho důvodu, že jsem se až do dnešního odpoledne otravovala nejdříve s bloggerem a později wordpressem. Prostě mi to nedalo a pokoušela jsem se najít cestu, jak udělat lepší blog. Na bloggeru jsem to nakonec vzdala a na dva dny jsem to vyměnila za wordpress. A samozřejmě jsem to prozatím vzdala i tam. Byla jsem tak nadšená z toho všeho co můžu dát do menu a jak by to vypadalo krásně (oproti tomu co je teď). Nachystala jsem si tam krásnou šablonu, abych nakonec zjistila, že nepůjde počeštit. Ale to není to nejhorší. Prostě jsem se nemohla domluvit s menu v hlavičce. Nešlo mi nastavit co v něm bude, ani nešlo vypnout úplně. Takže moje nervy na to nestačili a po tolika hodinách marné práce jsem to vzdala a opět kotvím zde. Už jsem měla tendence všechno rozmlátit.

Takže abych to dohnala, předělala jsem zase nějaké články v rubrice s přečtenými knihami. Jsem asi v polovině úprav, aby články měly stejnou strukturu.

Pro dnešek toho už asi moc nezmůžu. No a uvidím jak to bude vypadat v budoucnu s tím, kde blog nakonec skončí :-)

Od včerejška na facebooku běží díky Knižnímu nekonečnu 'akcička' na spřátelení knižních fandů na goodreads. A musím říct, že mě překvapilo, že si mě pár lidí přidalo :-) Děkuji


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne