MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

26 března, 2014


Jako vždy kniha byla super. Přelouskala jsem ji za pět dní. No po pravdě, kdybych nemusela chodit do práce, bylo by to rychleji :-P Ale zpátky... Přesunuli jsme se mnohem dál, hrdinové splnili další část proroctví. Zažili mnohá dobrodružství a přesto to ještě není konec. I přes to všechno je čeká to nejtěžší.
 
Během příběhu jsem se samozřejmě dozvěděla další důležité věci o postavách. Zasmála jsem se i byla napnutá jak špagát. Prostě správná kniha pro mě. Je to sice bráno jako young adult, ale to mě nevadí. Je tam hodně prvků z historie, kterou mám ráda. A proto se nemůžu dočkat dalšího dílu. Ten už by měl být myslím poslední, závěrečný. Takže předpokládám, že tam dojde k velké bitvě a zvratům.
 
Zatím o datu vydání nic nevím, ale rozhodně to musím mít :-)



Informace o knize

Název knihy:
Originální název:
Série:
Pořadí v sérii:
Autor:
Překlad
Žánr:
Rok vydání:
Počet stran:
Nakladatelství:
ISBN:
Hádův chrám
The House of Hades
Bohové Olympu
4
Rick Riordan
Dana Chodilová
Fantasy
2013 originál / 2014 překlad
550
Fragment
978-80-253-2060-0

Anotace Databazeknih.cz:
Čas se krátí… Bránu Smrti, tajemný průchod mezi světem živých a mrtvých ovládla Gaia se svými pomocníky. Zástupy nestvůr proudí na zem a chystají se převzít vládu nad světem. Přijdou Percy a jeho přátelé na to, jak bránu uzavřít? Dokáží se vrátit z hlubin Tartaru, nejtemnější části podsvětí, kterému vládne bůh mrtvých Hádes? Nebude to jednoduché! Řečtí a římští bohové nedokáží svým dětem pomoci a k Táboru polokrevných se blíží armáda římských polobohů, aby ho zničila. Sedm statečných hrdinů z proroctví musí znovu nasadit své životy za záchranu bohů, lidstva a celé civilizace.


Ukázka z knihy


První kapitola knihy v pdf v nakladatelství Fragment


Informace o autorovi

foto: Bookstacked

Databáze knih: Rick Riordan se narodil r. 1964. Téměř 15 let působil jako učitel angličtiny a historie na veřejných i soukromých školách v Kalifornii a texaském San Antoniu. Po těžkém rozhodování se povolání učitele vzdal a začal se plně věnovat psaní knih pro děti i dospělé, za které získal řadu cen, mimo jiné i tři nejprestižnější americké literární ceny v žánru mystery. Momentálně žije v San Antoniu se svou manželkou a dvěma syny.


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne