10 května, 2013

Recenze: ebux.cz

pátek, května 10, 2013 bez komentáře

Další stránkou je ebux.cz. Tam už jsem méně spokojená. Stránka mě vzhledově moc nelákala, ale chtěla jsem si zkusit koupit kupon (který prodávájí jen některé kamenné obchody). Kupon jsem si koupila a získala jsem kredit na nákup. První nevýhodou je to, že nelze knihy filtrovat na určité formáty. Nemůžu si vybrat jen pro kindle (alespoň jsem nic takového nenašla). Další nevýhodou je, a to jsem na to přišla až po koupení knihy, že knihu nemůžete stáhnout a uložit si do počítače. Musíte si do počítače nainstalovat wooky program, přes který se přihlásíte a pak teprve můžete knihu číst. A to se mi hodně nelíbí. Když jsem si za knihu zaplatila, chci mít její kopii v knihovně v počítači...

K těmto problémům si ještě přičtěte, že si musíte dávát pozor na kredity. V kamenném obchodě si koupíte kupon, kterým tyto kredity nabijete a tím můžete nakupovat e-knihy a nemusíte čekat na provedení platby bankou, nýbrž je máte hned. Ale pozor. Právě jsem zjistila, že tyto kupony mají splatnost, a ta je omezena na tři měsíce (v případě ebuxu). Takže jsem přišla o víc jak stovku! Což si myslím, že je pěkná zlodějina. Nejdříve si tedy koupíte knihu, kterou si nemůžete ani uložit v počítači, takže ji nemáte 'fyzicky' u sebe doma ve svém počítači, nemůžete si to dát do jiné čtečky než je wooky (propagovaná ebuxem). A teď ke všemu máte ještě tříměsíční limit, abyste si u nich v této době koupili knihy za 500kč. A pokud se vám žádná nelíbí? Máte smůlu, příjdete o kredit a tím o peníze! Takže pozor na ně!!!

Moje hodnocení:

A jaké máte zkušenosti vy s obchody s elektronickými knihami?

štítky