28 října, 2012


Tak jsem zase po dlouhé době zamířila do kina. Na bondovku Skyfall jsem se hodně těšila. Daniel Craig je podle mě asi nejlepší agent 007 :-) Film mě opravdu nadchl a už se těším na další dvě pokračování...

Ale jak jinak, návštěva kina se neobešla bez podnětů kazících náladu. Já osobně JSEM PRO ZÁKAZ JÍDLA A PITÍ v kině. Mimo neslušné chování lidí, kdy si během filmu povídají nahlas, jakoby seděli v obýváku, mi toto vadí opravdu hodně. Pořád jen křupání ze všech stran. Srkání nápojů. Lidi si berou i pití v petce z venku, takže ke všemu lupají s flaškama. Takovým lidem bych fakt nejraději předělala fasádu. Chovejte se slušně mezi lidmi a nedělejte naschvály!

Dneska vedle mojí mámy seděla holka, silnější postavy, a ládovala se celý film popcornem. Snědla ho celý a pořád u toho pila a házela s sebou na sedačce. Ale to nejlepší přišlo na konec. Po skončení filmu a rozsvícení světel, snad polovina popcornu ležela na sedačce a okolo ní. Ona se ani netrefila do pusy po tmě! Nechtěla bych vidět, jak to vypadá u ní doma!

Takže už se těším, až půjdu příště do kina, kdo mi bude náladu kazit tentokrát...




Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Nicméně největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

štítky

0 komentářů:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho a často vykouzlí úsměv a potěší. Děkuji každému, kdo kvůli mě ztratí pár vteřin života :-)